şikayet yönetimi

6 Kasım 2015 Cuma

10 Adımda Etkili Kriz Yönetimi

›
Kriz nedir? Krizler, bir kuruluşun itibarı, hatta varlığını sürdürebilme konusunda ciddi tehdit oluşturan durumlardır. Herhangi bir durum, k...

Dijital Medyada Nasıl Markalaşmalı?

›
Çok değil birkaç yıl öncesini düşünün. Medya dediğimiz şey televizyon, radyo ya da gazete gibi organlardan oluşuyordu ve buralarda yer alm...

Kampanya Planlamanın 9 Adımı

›
İster kişisel blogunuzda bir ödül verecek olun, isterseniz büyük ölçekli bir firmada geniş çaplı bir proje başlatın temel olarak önem veri...

Türkiye’de Siyasal Reklâmcılık Uygulamaları

›
Türkiye’de özellikle tek partili dönemde siyasal yaşamda renkli ve hareketli seçim kampanyalarından bahsetmek mümkün değildir. Ancak çok...

Siyasal Reklâmcılığın Propagandadan Farkı

›
  Propaganda konusunda birbirinden farklı nitelikte pek çok tanım bulunmaktadır.   Lasswell, propagandayı, “anlamlı semboller ve sosyal ilet...

Siyasal Reklâmcılık

›
Reklâmcılık özü itibariyle insanları bir ürünü satın almaya ikna etmeye yönelik bir süreçtir. Siyaset de “toplumdaki çeşitli grupların siyas...
6 Nisan 2015 Pazartesi

İç Halkla İlişkiler Açısından Algı Yönetimi

›
Motivasyon Unsurlarının Algı Yöne­timinde Kullanılması Halkla ilişkiler yönetsel bir işlevdir. Halkla ilişkilerin yönetsel boyutu, tanımlanm...
›
Ana Sayfa
Web sürümünü görüntüle
Blogger tarafından desteklenmektedir.