şikayet yönetimi
6 Kasım 2015 Cuma
10 Adımda Etkili Kriz Yönetimi
›
Kriz nedir? Krizler, bir kuruluşun itibarı, hatta varlığını sürdürebilme konusunda ciddi tehdit oluşturan durumlardır. Herhangi bir durum, k...
Dijital Medyada Nasıl Markalaşmalı?
›
Çok değil birkaç yıl öncesini düşünün. Medya dediğimiz şey televizyon, radyo ya da gazete gibi organlardan oluşuyordu ve buralarda yer alm...
Kampanya Planlamanın 9 Adımı
›
İster kişisel blogunuzda bir ödül verecek olun, isterseniz büyük ölçekli bir firmada geniş çaplı bir proje başlatın temel olarak önem veri...
Türkiye’de Siyasal Reklâmcılık Uygulamaları
›
Türkiye’de özellikle tek partili dönemde siyasal yaşamda renkli ve hareketli seçim kampanyalarından bahsetmek mümkün değildir. Ancak çok...
Siyasal Reklâmcılığın Propagandadan Farkı
›
Propaganda konusunda birbirinden farklı nitelikte pek çok tanım bulunmaktadır. Lasswell, propagandayı, “anlamlı semboller ve sosyal ilet...
Siyasal Reklâmcılık
›
Reklâmcılık özü itibariyle insanları bir ürünü satın almaya ikna etmeye yönelik bir süreçtir. Siyaset de “toplumdaki çeşitli grupların siyas...
6 Nisan 2015 Pazartesi
İç Halkla İlişkiler Açısından Algı Yönetimi
›
Motivasyon Unsurlarının Algı Yönetiminde Kullanılması Halkla ilişkiler yönetsel bir işlevdir. Halkla ilişkilerin yönetsel boyutu, tanımlanm...
›
Ana Sayfa
Web sürümünü görüntüle