6 Mayıs 2013 Pazartesi

Kurumsal Danışmanlık Hizmetlerinde Kalite ve Servqual Ölçeğiyle Ölçülmesi

Özet
Ekonomilerde artan rekabetin sonucunda, işletmeler müşterileri için farklı mal ve hizmet üretme ihtiyacı duymuşlardır. bu nedenle işletmelerin karlılıklarını artırmak ve müşteri sadakatini geliştirmek için sundukları mal ve hizmetlerin kalitesini artırmaları gerekmektedir. bu çalışma içerisinde hizmet, ilk iki bölümde kalite, hizmet kalitesi ve kurusal danışmanlık konularına değinilmiştir. üçüncü bölümde ise kurumsal danışmanlık şirketlerinin özel öğretim kurumlarına sundukları danışmanlık hizmetlerinin kalitesi ölçülmeye çalışılmıştır. ölçme aracı olarak servqual ölçeği kullanılmıştır.

 

0 yorum:

Yorum Gönder