3 Mayıs 2013 Cuma

ULUSAL MÜŞTERİ MEMNUNİYET İNDEKSLERİ

Özet
Hızla gelişen ve büyüyen ekonomi için en önemli hedef ve amaç haline gelen müşteri ve onun memnuniyeti kavramları, önümüzdeki dönemlerde de bu önemini hep koruyacaktır. Firmalar tüm  üretim stratejilerini müşterilerinin taleplerini tam olarak karşılayabilmek ve onları memnun edebilmek üzere planlamaktadırlar. Ekonomilerin performans değerlendirme modelleri de müşterilerini ne derece memnun edebildikleri üzerine kurulmaktadır. Bu çalışmada müşteri memnuniyetine etki eden faktörler, müşteri memnuniyetinin ölçümü ve ulusal müşteri memnuniyeti modelleri hakkında bilgiler verilecek, bu modellerin birbirlerinden farkları, sonuçları ve geçerlilikleri değerlendirilecektir.

0 yorum:

Yorum Gönder